mikenomad: Verkligen. Tur för Mitell att han inte står i vårat bås för då hade de kokat i skall'n och skummat fradga ur mungiporna. Såg 2-3 klipp på det som fick Nikla Ickehård o Mitell att gå i taket och visst, det var en billig och en felaktig utvisning men vi har väl åkt på ca 10 liknande och inte fått mer än 2-3 billiga/felaktiga med oss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Såg 2-3 klipp på det som fick Nikla Ickehård o Mitell att gå i taket och visst, det var en billig och en felaktig utvisning men vi har väl åkt på ca 10 liknande och inte fått mer än 2-3 billiga/felaktiga med oss.