1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2393865

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
{7043}: Svårt att ha koll på allt och alla på isen men känslan jag hade var att Ero, med junior borträknad, var den back som kändes minst trygg i egen zon. Vilket i denna match ändå ger ett, om än svagt, godkänt beyg( d v s jag tycker backarna gör det relativt bra mot ett svårt motstånd på bortais)

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
sargad: Ja jag vet inte men ST:s betyg är:
1. Walli
2. Dahlén
3. Eronen

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
sargad: Seger för Timrå och smakstart för Lyytinen i debuten: "Riktigt roligt"

Joonas Lyytinen var mer än nöjd efter debuten i Timråtröjan.

– Jag hade roligt, det var riktigt roligt och det var kul att få träffa grabbarna och spela hockey. Det var viktigt med poängen. I andra perioden spelade vi bättre och gjorde två viktiga mål.

Vad säger du om din egen insats?

– Det gick helt okej, det var en bra start och nu längtar jag till matchen på hemmaplan på lördag och få träffa fansen.

Hur tycker du att spelet i SHL verkar?

– Jag har snackat med några och de säger att det går snabbt och att det är många målchanser. Jag tycker att matchen var så, jag gillade det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer