Håkkybåkky: Väl godkänd totalinsats överlag från tränarna, vakt, backar och forwards. Det är väl vi här 99% överens om. Men vi letar ju alltid förbättringspotential vilket nämnts, t ex en handfull spelare som vi tror kan mer än de visat och flera forwards som spelat okontinuerligt p g a skador och annat. Det du är inne på, 3 mot 3 igår håller jag med om, vi blev lite taktiskt utmanövrerade, kanske sönderryckt p g a våra skador meeen... tyckte mig inte se Walli i den spelformen över huvud taget, vilket är märkligt med tanke på att vi var lite kort på spetskompetens OCH att han är stor, åkstark, svårstoppad i 1 mot 1och redan gjort ett mål som hade 3 mot 3 karaktär där han helt enkelt trampade runt motståndare och stänkte in den.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men vi letar ju alltid förbättringspotential vilket nämnts, t ex en handfull spelare som vi tror kan mer än de visat och flera forwards som spelat okontinuerligt p g a skador och annat.
Det du är inne på, 3 mot 3 igår håller jag med om, vi blev lite taktiskt utmanövrerade, kanske sönderryckt p g a våra skador meeen... tyckte mig inte se Walli i den spelformen över huvud taget, vilket är märkligt med tanke på att vi var lite kort på spetskompetens OCH att han är stor, åkstark, svårstoppad i 1 mot 1och redan gjort ett mål som hade 3 mot 3 karaktär där han helt enkelt trampade runt motståndare och stänkte in den.