dr Dängroth: Bra skrivet..kloka ord från en klok människa.
Halleluja Halleluja nu ska vi frälsa alla vilsna själar som är här inne och virrat bort sig fullständigt i sitt hockeyliv..gud och Jesus är här för att frälsa och ge lite stöd nu våga ta emot en hjälpande hand alla vilsna människor..Tillsammans ska vi segra och bli starkare som människor och Timrå IK supportrar..Halleluja..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Halleluja Halleluja nu ska vi frälsa alla vilsna själar som är här inne och virrat bort sig fullständigt i sitt hockeyliv..gud och Jesus är här för att frälsa och ge lite stöd nu våga ta emot en hjälpande hand alla vilsna människor..Tillsammans ska vi segra och bli starkare som människor och Timrå IK supportrar..Halleluja..