Mike66: Även om tanken är god så lär Timrå knappast börja spela bättre för att folk skriver en massa positiva inlägg i gästboken istället för att se till vad som verkligen händer.
Förresten. I de flesta negativa inlägg finns det ju förslag till förändringar. konstruktiv kritik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förresten. I de flesta negativa inlägg finns det ju förslag till förändringar. konstruktiv kritik.
Det är inte fansen det är fel på.
Spelarna spelar