1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 239426

Sv: Krossa Frölunda
För 3 dagar sedan jublade jag glatt när jag konstaterade att lördagen den 22:a mars blir en bortamatch, under förutsättningen att Timrå skulle få möta Färjestad eller Frölunda. "Kanonbra! Nu blir det massor av folk som vill åka. Fan vad kul det ska bli", tänkte jag. Nu såhär efteråt kan man bara konstatera att förhoppningarna grusats till lättflykting sand.

Platserna till resan lär nog inte gå åt som smör i solsken direkt. 475kr får mig att reagera en aning. För en annan blir det en mer än kostsam historia eftersom man utöver 475kr till resan, 200kr till inträde också måste betala 200kr i medlemsavgift för en (1) bortamatch(!). Lite mat & grejer på det så blir det lätt över 1000kr. Det svider hårt i min lilla plånbok.
Det blir väl bara slipsarna från sittplats och några hardcore fans som åker antar jag... Blir väl till att sitta på O'learys och äta och dricka gott istället - till ett pris under bussresans kostnad...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.