Kasparov: Jajamensan,alla har rätt att yttra sig.Vad jag menar är att det är ju väldigt enkelt att sitta framför datorn och säga att man ska sparka Peo,skaffa ny målvakt,byta spelare mm.Hur enkelt är det att genomföra i verkligheten,och vilken punkt är viktigast? Ja,jag tror att dom flesta spelarna bryr sig och jag lider med dom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja,jag tror att dom flesta spelarna bryr sig och jag lider med dom.