Ja tror att de ligger en massa i va C. berglund sa i början av säsongen, Peo är en mycket bra ledare å tränare de sitter inte i det utan de är nog de psykologiska av att höra samma röst hela tiden under så lång tid så kan de bli att man blir för mycket polare pappa roll över de hela å då funkar de liksom inte lika effekt fullt när det skall ställas krav å liknande. kapaciteten i laget finns men inte den psykologiska styrkan och den underbar ÖDMJUKHET som va Timrås styrka i fjol!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
under så lång tid så kan de bli att man blir för mycket polare pappa roll över de hela å då funkar de liksom inte lika effekt fullt när det skall ställas krav å liknande.
kapaciteten i laget finns men inte den psykologiska styrkan och den underbar ÖDMJUKHET som va Timrås styrka i fjol!