1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614983 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2396824

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Sputnik: Kan vi hålla i det här spelet säsongen ut så är vi ett slutspelslag. Tänk, få gå på slutspelshockey på ladan, det är fan värt tre timmar på tåget.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Bee: OM vi går till slutspel kommer jag njuta av varje sekund! Tänk ett slutspel som inte handlar om liv och död i ett negativt kval eller ett kval uppåt där multimiljoner står på spel för ens hjärteförening. Åker man ur så börjar säsongen om liksom.. Tänk ett kokande NHC, tror inte kvalet mot DIF är det häftigaste vi fått uppleva i stämning i NHC än. Vi sparar det till våren! 😁

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Bee: Fortsätter det såhär kommer vi slå poängrekord!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Bee: Nästan så man hade tagit några veckors semester och åkt upp från Skåne då!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer