Sputnik: Kan vi hålla i det här spelet säsongen ut så är vi ett slutspelslag. Tänk, få gå på slutspelshockey på ladan, det är fan värt tre timmar på tåget.
Bee: OM vi går till slutspel kommer jag njuta av varje sekund! Tänk ett slutspel som inte handlar om liv och död i ett negativt kval eller ett kval uppåt där multimiljoner står på spel för ens hjärteförening. Åker man ur så börjar säsongen om liksom.. Tänk ett kokande NHC, tror inte kvalet mot DIF är det häftigaste vi fått uppleva i stämning i NHC än. Vi sparar det till våren! 😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer