Sputnik: Halloran kliver av skadad i ett läge där han leder interna poängligan och skytteligan (inte så många omgångar spelade i och för sig). Hartmann har 1+1 på 10 matcher. Han var bättre idag än vad han varit på senare tid men tycker han inte riktigt deltar i spelet. Sen är dom två helt olika spelartyper men jag vill argumentera för att vi behöver målskyttar och där känns Halloran vassare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer