Sputnik: det är absolut ett lyxproblem, vi kommer att åka på skador, sån är sporten! Just därför är det så skönt att se en som Värmhed komma in och göra det så bra! Och just därför måste vi ha åtta backar!
Sputnik: med tanke på att det inte var så länge sedan vi satt och diskuterade om Molinder skulle spela back eller forward så får man nog säga att vi har en del lyxproblem idag, ja 😅
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer