Minns fortfarande MPS köttande och förmåga att få fast puckarna djupt mot oss förra säsongen. "Bara" 187 lång men såg ut som en jätte vid sargen. Om han spelar tillsammans med en ful fisk, Walli, så kommer det nog bli det närmaste en Sylvegårdskedja vi kommer. Blomman in där också? Tror de kan spela "slutspelshockey" varje kväll.
Ingen kommer klaga på för mycket finnes.
Tillägg:
Ante har ju redan petat i kedjor under matchens gång. Tror att den här ful fisk-kedjan kan sättas ihop vid behov - Lite som FBK i slutspelet. Den typen av flexibelt agerande är framtiden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Minns fortfarande MPS köttande och förmåga att få fast puckarna djupt mot oss förra säsongen. "Bara" 187 lång men såg ut som en jätte vid sargen. Om han spelar tillsammans med en ful fisk, Walli, så kommer det nog bli det närmaste en Sylvegårdskedja vi kommer. Blomman in där också? Tror de kan spela "slutspelshockey" varje kväll.
Ingen kommer klaga på för mycket finnes.
Tillägg:
Ante har ju redan petat i kedjor under matchens gång. Tror att den här ful fisk-kedjan kan sättas ihop vid behov - Lite som FBK i slutspelet. Den typen av flexibelt agerande är framtiden.