Håkkybåkky: Nej, inte lär man skeppa iväg Halloran i första taget. Relativt billig och har bidragit och gjort många poäng. I värsta fall får Hartmann/Pääjärvi eller Halloran gå ner i 4:e kedjan ett tag om alla är friska och hela. Tycker att det är synd att vi inte lär få se Värmhed på ett tag nu. Den pojken tillför mycket energi och positivitet. Men lär inte vara sista gången vi får se honom.
Hoppas på 3p även mot Brynäs och en 5:e raka vinst! När hade vi så många irad i SHL senast någon som minns? 15 år sedan gissningsvis
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas på 3p även mot Brynäs och en 5:e raka vinst! När hade vi så många irad i SHL senast någon som minns? 15 år sedan gissningsvis