TITAN:Måste bara tacka för att du kom över och försökte få igång klacken i alla fall! Försökte göra detsamma mest hela tiden...men...börjar allvarligt på att lessna på alla dönickar som har tagit plats på södra stå den här säsongen... Hur kul är det att offra rösten match efter match...å det enda man får är spydiga kommentarer som typ "men lugna ner dej".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur kul är det att offra rösten match efter match...å det enda man får är spydiga kommentarer som typ "men lugna ner dej".