Kulltorp: Ja vi släpper in 3: minst mål i hela serien, så nått rätt måste vi ju göra! Vet inte vad statistiken säger senaste matcherna, men det är ju positivt när vi ändå lever med känslan av att även om vi släpper in lite mål, så är det ju inte för att Johansson måste stå på huvudet varje match heller och måste rädda oss hela tiden. Även om han är grym givetvis!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som nedan nämnde, vi har satt defensiven!!