Håller med om en sak och det är att hitta en trygg ledargestalt som inte viker ned sig i svåra stunder. Hitta fel..åh käre gud som är i himmelen..ingenting som talar för att Timrå spelar i ES nästa säsong..snart ger man upp själv också........................
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med om en sak och det är att hitta en trygg ledargestalt som inte viker ned sig i svåra stunder. Hitta fel..åh käre gud som är i himmelen..ingenting som talar för att Timrå spelar i ES nästa säsong..snart ger man upp själv också........................