+ 15
Inlägg: 2398554
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-10-27
{9908}:" ...Brynäs publik förtjänar att vara ett lag nedre halvan av tabellen."
Går det bra att skriva i affekt?
Nu är det schysst stämning när Kamratkompaniet är där, men de har tydligen nån beef med föreningen.
Går det bra att skriva i affekt?
Nu är det schysst stämning när Kamratkompaniet är där, men de har tydligen nån beef med föreningen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-10-27
{9908}: Ja jag har hört folk som ska på begravningskaffet efter jordfästningen, som tror de kommit rätt, när de gått in på Brynäs hemmamatcher av misstag.
+ 7
Snygg stämning ni har i er hemmaborg förresten. Utsjungna av tillresta timråiter, och det är genomgående begravning i er tragiska arena. Matchen i sig vinner Brynäs välförtjänt, men så jääääävla skönt att försämra SHLs bästa målvaktspars statistik och sno en poäng, samt visa hela Sverige att Brynäs publik förtjänar att vara ett lag nedre delen av tabellen.