1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2402739

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Labban: Enig!
I stället för att peka ut vilka som inte borde få så mycket istid i pp, så pekar vi på att Wallli förtjänar mer tid :-)
Tycker Wedin försökte driva upp passningstempo och åktempo i pp'et medan övriga 8-10 som var inne seeegade ner det hela lite för mycket.
Sedan är det skillnad att göra 4 kassar i pp på ett osammanhängande MIF och spela mot Timo Lahti-äckligt disciplinerat Väcksjö. Litet eldop för Antes mannar i kväll helt enkelt.

Stora + i första är defensiven och utmärkt BP i sllmänhet men Sheriffen o JJ i synnerhet.
För dom som tvekat och velat om sheriffen denna däsong, se om första perren och njut av alla ingripanden och arresteringar. "Han burar in dom"

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
sargad: Strömberg åker ut. Nu blir det säkert mål

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer