1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2402902

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Fatlilbro94: Intressant att vi ser ut att "offra" Walli. Istiden har gått från ytterst låg till obefintlig sen Pääjärvis intåg och med tanke på hur Walli spelat den här säsongen är det nog endast en tidsfråga innan någon annan förening tar honom inför nästa säsong.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Hockeycoachen : Det är trist. Jag tror Walli kan bli riktigt bra han har alla komponenter. Tycker han stundtals såg bra ut redan förra säsongen och denna har han också tagit för sig. Han har absolut saker att jobba på, men gillar sättet han tar för sig på.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Hockeycoachen : Allt (utom spelarmaterialet) tyder väl på att vi vill spela ungefär som Växjö. Vi tränar i stort sett bara försvarsspel vad jag vet. I ett sånt spel passar inte Walli in alls.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer