+ 1
Inlägg: 2403144
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Nu har känslorna lagt sig och man kan andas utan påse igen!
Idag är vi det KLART bättre laget men förlorar på att deras målvakt står på huvudet och att det bara är en sån match där allt går emot oss, de får en studs i bröstkorgen som går in medans deras målvakt får en klubbspets på vad som skulle varit vårt 1-0 mål.
Förluster händer, idag var vi värda 3 poäng men Växjö hade packat ned rånarluvorna i trunken.
Bryt ihop, kom igen. Vi har ändå tagit poäng 7 matcher i rad.
Idag är vi det KLART bättre laget men förlorar på att deras målvakt står på huvudet och att det bara är en sån match där allt går emot oss, de får en studs i bröstkorgen som går in medans deras målvakt får en klubbspets på vad som skulle varit vårt 1-0 mål.
Förluster händer, idag var vi värda 3 poäng men Växjö hade packat ned rånarluvorna i trunken.
Bryt ihop, kom igen. Vi har ändå tagit poäng 7 matcher i rad.
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
roger_sundsvall: Ante sa något som vi alla kan hålla med om. "Offensiven" var problemet ikväll.
+ 2
5 mot 4 i 5min
dahlen fri
lundin efter
ej mål
håller inte
mot ett spelskickligt växjö
larmi bra i målet
men för i helvet* hur många skott mitt på?