thorwald: Absolut, ser heller inte det som omöjligt. Spelade väl också en av våra bästa bortamatcher mot dem där de kvitterar med typ en sekund kvar? Jaja, vi kan låta detta tråklag vara vårt spöke så länge vi håller 2 lag bakom oss resten av säsongen.
Måste bara tillägga detta med att LÄJKERS har 7-0 på oss som flera skrivit, att ifall vi vinner med 1-0 oförtjänt borta mot Malmö på lördag så har vi 8-0 på dem 😉
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste bara tillägga detta med att LÄJKERS har 7-0 på oss som flera skrivit, att ifall vi vinner med 1-0 oförtjänt borta mot Malmö på lördag så har vi 8-0 på dem 😉