{7043}: Håller med. Skulle vara intressant att se Dahlen med Wedin eller Pääjärvi. Tror det skulle kunna smälla till med en del mål då.
Ser inte fram emot matchen mot Malmö. Tror tyvärr vi kan ta för lätt på uppgiften och tro att vi ska vinna lätt efter 7-0 senast. Det blir ingen lätt match mot Malmö som är revanschsugna. Brukar vara optimist, men känns som det kan bli en till torsk och vi kommer ner på jorden igen. Hoppas innerligt att jag har fel. Lets empty the tanks boys!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser inte fram emot matchen mot Malmö. Tror tyvärr vi kan ta för lätt på uppgiften och tro att vi ska vinna lätt efter 7-0 senast. Det blir ingen lätt match mot Malmö som är revanschsugna. Brukar vara optimist, men känns som det kan bli en till torsk och vi kommer ner på jorden igen. Hoppas innerligt att jag har fel. Lets empty the tanks boys!