Zäta75: Ja det kommer inte hända, Ante var ju tydlig med det själv i ST, det kommer inte ändras i några kedjor pga en förlust mot Växjö. Själv känner jag ju bara att det finns mer att hämta ur detta lag genom lite förändringar i kedjorna. En till dimension för att göra oss mer slagkraftiga.
Skulle vi gå till slutspel så känns det som Landerkedjan skulle kunna försvinna helt i mer tighta matcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En till dimension för att göra oss mer slagkraftiga.
Skulle vi gå till slutspel så känns det som Landerkedjan skulle kunna försvinna helt i mer tighta matcher.