Ska också lägga till att jag anser att Walli inte har nivån av skicklighet som krävs för att spela med lander Dahlén och de andra. Walli spelar mest på fart och rivighet. Han har ett bra skott och kan vara avig men han saknar den lilla extra skicklighet som krävs för att vara på topp.
Jag tycker att både Pääjärvi och Wedin har liknande egenskaper som Walli men att de är ngt skickligare.
Det är en lyx att kunna spela sådana som Pääjärvi och Walli i tredje/fjärde.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer