1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2403350

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Octagon: Tycker du underskattar Walli, han må vara grisig och "speldum" emellanåt som du uttrycker det(det var även Lodin, men vi vet ju var han befinner sig nu), men då har han ju också spelat i grisar-kedjan. Det du missar är att han har en annan dimension, nämligen att han är stark med puck och att han vågar utmana. Han har tagit initiativet när andra tvekat och satt viktiga mål.

Tycker faktiskt Walli är en av våra mest lovande spelare, ser honom ta kliv framåt hela tiden. Tror han älskar att spela på denna nivå och utmana sig själv.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
thorwald: du får nog läsa igen. Jag anser inte att Walli är speldum och grisig

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer