Meduza: ”medans #54 och #14 är rädd att skada nagellacket!”
Är väl inte det som är deras problem i sargerna att dom inte vågar eller håller sig undan, tycker du ger en lite fel bild av dom, dom är bara inte lika starka som Lander och duktiga på att vinna puck, men nog fan går dom in i sargdueller och räds väl inte att jobba hårt. Men dom är ju lirare då känns det som att dom automatiskt får den stämpeln, jag håller fan inte med. Dom är inte fysiska spelare men dom håller sig inte undan heller. Nagellacks snacket trodde jag bara Modano höll på med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer