Synct: För mig är det ok att laborera lite vågat inför imorgon, så länge Hartmann och Lundin är långt ner i hierarkin. Misstolka mig rätt, gillar grabbarna men de uträttar på riktigt nada just nu och någonstans måste man ner och gnugga när vi har så hög konkurrens om FW-platser. Släng in Bojjan som nätade senast mot Malmö.
Sedan kan man försöka mixtra lite med topp 3 utifrån att de 2 tidigare nämna herrar inte ingår där, samt dagsform på resterande. Kanske mer under matchens gång förresten, om vi har grus i maskineriet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan kan man försöka mixtra lite med topp 3 utifrån att de 2 tidigare nämna herrar inte ingår där, samt dagsform på resterande. Kanske mer under matchens gång förresten, om vi har grus i maskineriet.