1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2403644

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Mappe:

Min vän, jag känner till historien också. Men fattar man inte så är det som det är. Ännu värre med danska. Känner inte att det är min skyldighet som uppsvensk att fatta all jävla skit härnere. Alla har uppfattningen att jag är någon slags 08:a, men de begriper åtminstone vad jag säger. Riks-svenska är INTE töntigt, snarare gångbart. Slött av vissa som liksom bara slöddrar fram orden. Blir så besviken och särskilt på folk som kommer från universitetsstaden Lund, där jag jobbar. Fy fan…

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer