Mappe: jag tycker nog också att dialekter är charmigt, huvudsaken man kan göra sig förstådd. Själv har jag bott i Stockholm sedan -98 och det första jag får höra när jag träffar nån 08 jag inte mött tidigare är "du är från Norrland va?". 😖🙄
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv har jag bott i Stockholm sedan -98 och det första jag får höra när jag träffar nån 08 jag inte mött tidigare är "du är från Norrland va?". 😖🙄