Scaniarinken är en riktig ishockeyarena byggd för åskådarna med ordentlig STÅPLATS. I Johanneshov har de inför denna säsong tagit bort en hel kortsida till förmån för någon slags restauranginrättning. Har sett två matcher där iår (Hammarby-Rögle och AIK-Skellefteå) och båda gångerna fått huvudvärk trots att jag suttit på vad som får betraktas som bra platser.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Scaniarinken är en riktig ishockeyarena byggd för åskådarna med ordentlig STÅPLATS. I Johanneshov har de inför denna säsong tagit bort en hel kortsida till förmån för någon slags restauranginrättning. Har sett två matcher där iår (Hammarby-Rögle och AIK-Skellefteå) och båda gångerna fått huvudvärk trots att jag suttit på vad som får betraktas som bra platser.