Tittar på Tampa-Buffalo och tanken slår mig. Timrå spelar fan exakt likadant i grundspelet som Tampa. Mycket längs sarg. Dumpa puck. Dra ner tempo. Spela kompakt i egen zon för att bara släppa lätta puckar mot målvakt.
Det som är enda skillnaden är att Tampa ser snyggare ut i och med att dom har så mycket bättre spelare och dom spelar på mindre rink.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det som är enda skillnaden är att Tampa ser snyggare ut i och med att dom har så mycket bättre spelare och dom spelar på mindre rink.