Mycket snack och liten verkstad? Han var kanske inte världens bäste vid trummorna men försöker så gott han kunde iallafall. Kan försäkra mig om att det lät bättre än när NH90-fans slöt upp med trumma i Scaniarinken i Timrås sista match där.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mycket snack och liten verkstad? Han var kanske inte världens bäste vid trummorna men försöker så gott han kunde iallafall. Kan försäkra mig om att det lät bättre än när NH90-fans slöt upp med trumma i Scaniarinken i Timrås sista match där.