HH: Håller med , negativister finns det alldeles för mycket av. Självklart ska man vara kritisk om det behövs, men då ska det vara konstruktivt. Att klaga och bara hitta fel, gör inget bättre . Under matcherna behöver laget allt stöd det kan få , det är bara motståndarna som tjänar på om vi gör ner våra egna spelare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med , negativister finns det alldeles för mycket av. Självklart ska man vara kritisk om det behövs, men då ska det vara konstruktivt. Att klaga och bara hitta fel, gör inget bättre . Under matcherna behöver laget allt stöd det kan få , det är bara motståndarna som tjänar på om vi gör ner våra egna spelare.