1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2405546

Sv: Apropå nånting...
{9908}:

Bra skrivet av dig. Fattar ditt perspektiv. Samt uppskattar att du respekterar mitt dito. Stämmer att jag skrev lite med glimten i ögat, vilket jag oftast gör utan att alla tycks fatta. Känner förresten att jag ännu bor på bondvischan, då jag mest skådar åkrar i pendlandet mellan Malmö och Lund.

Dock är MIF för mig ett ganska så känsloskapande lag. Sjuka misslyckanden med att ta sig tillbaka till SHL kring 2007-2008 satte sina spår. Hade funderingar på att flytta till Malmö redan då för jag kan inte riktigt med losermentaliteten i Sundsvall.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer