Kulltorp: Rautio ligger på en lön mellan 50-80k och Johansson på 80-120k i månaden enligt expressens lönelista så våra målvakter ligger väldigt lågt med tanke på deras prestationer. Finns ett gäng förstaspadar med över 250k i månaden. Timrås dyrgripar är inte helt otippat Dahlén, Pettersson och Wedin med löner över 250k. El Capitano Lander är på rea då han ligger på 150-200 spannet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrås dyrgripar är inte helt otippat Dahlén, Pettersson och Wedin med löner över 250k.
El Capitano Lander är på rea då han ligger på 150-200 spannet.