Drömde själv att vi krossade SAIK med 8-0 och att Nate DiCasmirro gjorde hattrick. Vaknade upp och insåg att det faktiskt hade hänt på riktigt. Fast det var ju 2009. Den säsongen vi hade ledningen med 3-1 i matcher mot HV i kvarten senare, fast som slutade i det där jävla traumat via match sex på hemmaplan. Har hatat HV sedan dess. Kan dock leva med ”Skellets” framgångar åren därefter. Har aldrig haft något emot dem. Nu är det dock vår tur att gå hela vägen…
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Drömde själv att vi krossade SAIK med 8-0 och att Nate DiCasmirro gjorde hattrick. Vaknade upp och insåg att det faktiskt hade hänt på riktigt. Fast det var ju 2009. Den säsongen vi hade ledningen med 3-1 i matcher mot HV i kvarten senare, fast som slutade i det där jävla traumat via match sex på hemmaplan. Har hatat HV sedan dess. Kan dock leva med ”Skellets” framgångar åren därefter. Har aldrig haft något emot dem. Nu är det dock vår tur att gå hela vägen…