1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2406791

Sv: Apropå nånting...
Någon som har ork/kunskap/intresse av att kolla när tabellen är i fas? Vid en snabb blick på spelschemat känns det som att det kommer att dröja in i februari innan alla lag spelat samma antal matcher, kan det verkligen stämma?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Spanarn: Antar att du har detta i åtanke.

Från omgång 48 och framåt så spelar alla samma omgång samtidigt, men om Timrå och Malmö inte spelar vid ett annat tillfälle så kommer ju detta att kommas ikapp förutsatt att ingen annan hamnar i otakt.

Stökigt!
Uppladdat:

500x0-screenshot2022-11-13-13-09-29-1008b65bf97819b4a174e912fa45e902e1.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.