JonteD: PäPä nu rå!!!!
Inlägg: 2409044
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
JonteD: Som att möta Växsjö, känns lite bättre än oss helt enkelt.
Att dom också har gristendens gör det ju ännu retligare.
Att dom också har gristendens gör det ju ännu retligare.
+ 1
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
JonteD: Riktigt uselt PP. Vad är det för jävla tvångstankar att måsta slå det svåraste av alla pass man kan? Hela tiden.
Inte ett skott på mål och knappt etablerat i anfallszon.
Inte ett skott på mål och knappt etablerat i anfallszon.
+ 3
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
JonteD: Men vad är det med vårat pp? Vi SUGER i det just nu alltså