+ 9
Inlägg: 2409314
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
The great one: Cmore har alltid haft mikrofonerna vid borta stå. Samma på Giffarnas matcher. Kommer ihåg en match då det var välfyllt på hemmastå och bortastå med 0 personer lät högre. Rimligt 😂
+ 2
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
The great one: Ja det är som om någon tar upp ett ljud med en mobilkamera genom Cmore. Helt omöjligt att det skulle vara så dåligt tryck med så mycket folk.
+ 3
Är på plats irl och det är bra tryck här i arenan i alla fall. Antar det är cmores usla ljudupptagning igen som ställer till det om man ser hemmavid.