Moverare.. tror inte att jag kan vara med i supporter matchen... men är jag med så räknar jag med att du ska göra allt för att du ska tackla mig.. men chansen är tyvärr så liten att jag kan vara med
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror inte att jag kan vara med i supporter
matchen... men är jag med så räknar jag
med att du ska göra allt för att du ska tackla mig..
men chansen är tyvärr så liten att jag kan vara med