1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2409600

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Tycker man ska se det positiva i matchen istället för att bråka på alla dåliga aktörer faktiskt. Svårt att påverka efterblivna domare om det nu var deras fel. Tycker istället vi glädjer oss åt kedjan med Sebbe Erik och Magnus. Måste oavsett vara jobbiga att möta känner jag. Hejja sebastian du är bäst! tycker även Anders huss gör ett stabilt jobb i båset

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-11-19
Håkkybokky: Jag förstår er Timrå-fan det klart att man är besviken när laget förlorar man letar fel domare spelare osv NÄ ni har Luleå nästa match den vinner ni lätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer