{297}: Hanzls utvisning var ju klockren och att ens ta den när man redan har en utvisad är faktiskt riktigt dåligt, där snackar vi att sätta laget i en dålig situation.
Kollar Leksand-Frölunda nu och jäklar vad Thomas Johansson käkat och druckit gott efter karriären, han svälter ju inte direkt. Rensar affärerna i Leksand på gifflar och delicatobollar. Slinker nog ner en och annan pizza,hamburgare och kebab här och där.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer