TD: vi är inte chanslösa mot nåt lag denna säsong. Men jag håller med om att vissa av lag är svårare än andra. Vill lägga till Växjö också till din "omöjliga" lista. I övrigt håller jag med.
Fan, inga lag ska vara omöjliga. Inte egentligen. Hoppas att vi kan bevisa detta längre fram. Ska ju möta dessa igen längre fram. Vi ger aldrig upp. Kom igen Timrå!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag håller med om att vissa av lag är svårare än andra.
Vill lägga till Växjö också till din "omöjliga" lista.
I övrigt håller jag med.