Töm å glöm rabbuslingar!! Vi ge fan i att nu!! Nu slå vi näven i borde å gå vidare å smiska Lülä hårt i Delfinen på torsda!! Vi få fan int bli långsinta!!! 15 tacklingar somm Didde gjord igår å de jävlarna gå på knäna! Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar!!! Lörta hela veckan!!! Dagens drinktips: Romglögg spetsat med Explorer! 10/90!!🎅🏻🎄🎉😍 Skål tamjefan ikväll!!🥳
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ge fan i att nu!!
Nu slå vi näven i borde å gå vidare å smiska Lülä hårt i Delfinen på torsda!!
Vi få fan int bli långsinta!!!
15 tacklingar somm Didde gjord igår å de jävlarna gå på knäna!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar!!!
Lörta hela veckan!!!
Dagens drinktips: Romglögg spetsat med Explorer!
10/90!!🎅🏻🎄🎉😍
Skål tamjefan ikväll!!🥳