mike66: Dom det lägs fram här i gästboken så verkar det som om biljetterna har smusslats undan till vissa utvalda. Det måste väl ha skett något missförstånd någonstans, eller? Vilka har egentligen fått biljetterna till tisdagsmathen? Kan ingen besvara detta så att vi kan gå vidare...?
Hade mycket väl kunnat tänka mig att åka med mike66´s resa om den blivit av. Men nu får vi avnjuta den framför TV´n i stället.
Vad tror du Red Rocker? Är det tillfälle att negotippa som förr? Timrå- Frölunda 2-4... Mål av Styf och Lind.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hade mycket väl kunnat tänka mig att åka med mike66´s resa om den blivit av. Men nu får vi avnjuta den framför TV´n i stället.
Vad tror du Red Rocker? Är det tillfälle att negotippa som förr?
Timrå- Frölunda 2-4... Mål av Styf och Lind.