1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 241168

Sv: Resa till Götet den 18/3
Återigen och förhoppningsvis för sista gången. Vad är det för fel att vara medlem i supporterklubben om man åker på resa? Den här diskussionen är ett lågvattenmärke i hockeysnack.

Om resor arrangeras så gilla läget! SHL har regler.

Tycker det är oerhört trist att vi inte klarar av att dra åt samma håll. Utbrytarfraktioner och maktkamp är sinnesslött i detta läge.
Timrå IK spelar SM-semifinal.

Släpp frustrationen och var liiite glada!

Åk med på arrangerad resa eller stanna hemma. Svårare är det inte. Bara för att man inte tycker om regler betyder det inte att man har mandat att ändra dem. SHL har regler.

Jag begriper inte mig på att det ska vara så svårt att bli medlem i supporterklubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer