dr Dängroth: Tyvärr doktorn så tycker jag att du har lite fel nu - se frustrationens ansikte och kasta av den grå filten av provinsiellt tänkande för en stund.
Själv så ser jag inget fel alls med att vara medlem i supporterklubben - tvärtom. Du som är doktor får ta och gräva lite djupare - då kommer du kanske såsmåningom kanske redan ikväll fram till vad som i alla fall jag har skrivit om.
Det gäller att ta ut svängarna och se sig om i dessa slutspelstider.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Själv så ser jag inget fel alls med att vara medlem i supporterklubben - tvärtom. Du som är doktor får ta och gräva lite djupare - då kommer du kanske såsmåningom kanske redan ikväll fram till vad som i alla fall jag har skrivit om.
Det gäller att ta ut svängarna och se sig om i dessa slutspelstider.
Älska Timrå IK!