mike66: Då får man väl ta någon annans bil, eftersom du inte räknat med värdeminskningen ;-)
... å andra sidan kan man ju gå plus på resan också, om man tar egen bil. Använd en riktig skrothög, som är värd ungefär en tusenlapp. Räkna med en värdeminskning på 10 kronor per mil. Vips har du tjänat 600 spänn på resan till Göteborg! :-)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
... å andra sidan kan man ju gå plus på resan också, om man tar egen bil. Använd en riktig skrothög, som är värd ungefär en tusenlapp. Räkna med en värdeminskning på 10 kronor per mil. Vips har du tjänat 600 spänn på resan till Göteborg! :-)