El Maco.. ett sånt träffande inlägg..mera,mera... jag blir inte förvånad att det är du som kommer med ett så träffande inlägg..jag blir imponerad... själv så hamnar jag i hallelulja gruppen...stångar mig hellre blodig än att sjunka så djupt o bli en fy fan gubbe...hur stor lägenhet har Derouville..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ett sånt träffande inlägg..mera,mera...
jag blir inte förvånad att det är du som kommer
med ett så träffande inlägg..jag blir imponerad...
själv så hamnar jag i hallelulja gruppen...stångar
mig hellre blodig än att sjunka så djupt o bli en
fy fan gubbe...hur stor lägenhet har Derouville..