1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2414300

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Han tjänar alltså 5000:-/månad. Borgman däremot har 275k/månad.

Hugo Jonassson håller med om att det blev olyckligt och att han knätacklade, men tydligen vet IKOs supportrar bättre ändå..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Herregud. Om Småland är en annan del av Sverige så är Oskarshamn i sin tur en annan del av Småland. De har ju själva halsdukar där de skryter om att de är bönderna från Småland. Hockey är knappast deras främsta ämne men precis som Karlskrona så får de sniffa på detta exotiska under några säsonger. De är naturligtvis också snart bortglömda på den här nivån. Om ett par år är de publikdragande attraktionerna i deras ruckel epa-utställningar, kaninhoppning och bondemarknad

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: haha mm precis så…

Men ju de där östra delarna av Småland…

Det är annat där…

Lite som tidigare berörts här…

Sannolikt kopplat till hemliga strålningsnivåer om man får vara lite konspiratorisk… 🤪

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: 5000 / månad . De var snålt ,är dom smålänning.... ja just ja

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer